Eipäs sittenkään, STNA

Jumangautama mikä tuuliviiri!

RRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!

Miksi, oi miksi minua aina lähestyvät ihmiset, jotka katsovat helvetillisen taivaallisen pyhäksi velvollisuudekseen valistaa ihmisiä (minua) joka välissä siitä, että millaiset ihmiset perivät taivaan ja maan?! PITÄKÄÄ TAIVAANNE, MAANNE JA VALAISTUMISENNE, OMAHYVÄISET KULTAHYMYPERSEPÄÄT! Valaistun itte! Sillon ku mua huvittaa! Enkä ainakaan kenenkään seurassa, jolla on jumalaton kiire auttaa jokaista epähenkisesti käyttäytyvää koska huumorintaju on hukkunu säännölliseen kehittymismeditointiin ja itsen oikeamielisyyden tarkkailuun! STTTNA!!! Jos ärsyttää miten meikä käyttäytyy, voi sanoa ITE että ärsyttää, eikä paeta sen oikeamielisyyden tavoittelun taakse! Olen niin lopen kyllästynyt eltaantuneisiin profeettoihin, jotka profetoivat vain profetoimisen ilosta kuin päättömät kanat ja toistelevat lukemiaan fraaseja, kuin mitä tahansa dna:n mainoslauseita.

Puuuuuhhhh.

Onneksi tämä blogi on olemassa. Ei tarvitse huutaa viattomille ihmisille jotka vain nauttivat typerästä harrastuksestaan ja ottavat minua pattiin koska en valaistumisen menettämisenkään uhalla luovu mustasta huumorista ja skeptisyyden tuomasta kyynisyyden iloista.

Ei kai mulla muuta..

Paitsi että kylläpäs muuta. On ollut todella makia päivä tänään. Pääsin mäihällä kotiin äidin ja pikkusiskojen luo, mitä olenkin ehtinyt kaivata tapahtuvaksi. Otettiin hienoja valokuvia Annan kanssa, kun Aada oli urheilukisoihin reenaamassa. Mistä tulikin mieleeni, että oon paisunu aika reheväksi tässä parin kuukauden aikana. Masentaisi, ellen olisi kypsynyt jo vähän yli siitä, että alati muuttuva mahani määrittäisi ihanuuttani. Kiitos myös Samille, joka rannalla viime kesänä vakuuttavasti, ei kohteliaisuuttaan, kutsui minua kurvikkaaksi. Se teki paljon.

Nyt Aada tarvii konetta läksyjen tekoon. Raivopäät pois netistä ja hyötykäyttäjät tilalle! Adressi, anyone?

Kommentit