Oh the joy!

Kummallista. Mikä niin? Kun on niin hyvä olo!

Oloni paranee aina huomattavasti, kun unirytmini on luonnollisessa tilassaan .- ja minun kohdallani se tarkoittaa, että herään kuuden aikoihin. Ok, ehkä minunkin unirytmini voi hieman heitellä kausittain, eikä aina aamuvirkkuus palkitse samalla tavalla. Enimmäkseen se saa silti minut tuntemaan oloni tasapainoiseksi, virkeäksi ja onnelliseksi, kun herään ennen varsinaista päivän alkua. Olen sellainen aamun viettelijä, että en kertakaikkiaan voi sietää kiireisiä, unenpöpperöisiä aamutohinoita. En osaa ensinnäkään lähteä kotoani hätätilassa ilman, että ahdistun ja unohtelen asioita. Tarkemmin ajatellen, vaikka minulla olisi kaikki aika maailmassa, tohisen silti aina samalla tavalla lähdön hetken koittaessa.. Kuinka monet kerrat olen tehnyt naapuripihalla täyskäännöksen ja palannut hakemaan lompakkoa.. silmälaseja.. mp3-soitinta.. sitä biojäteastiaa siitä ulko-oven vierestä..

Harapää mikä harapää. Tuskin tällaista tapahtuisi, ellei olisi tapana aamusta istahtaa koneelle..

Olen meinannut useaan otteeseen piilottaa tuon eilisen tekstin. Aina kun kirjoitan epävarmuusviboissani pitkän, pohdiskelevan tekstin, jään mielessäni hiomaan niitä mielipiteitä ja perusteluja, joita olen käyttänyt. Sitten jälkeen päin luettuani tekstin tunnen itseni tunnekuohuiseksi aasiksi, joka ei viitsi tiivistää sanomaansa. x) Mutta koska koetan harjoittaa turhan itsekritiikin karsimista, ettei se söisi minun luovaa iloani elävältä, joten en poista tekstiä. Yleensä aina, jos jonkun asian suhteen on epävarma ja siihen liittyy henkilökohtaisia issueita, tunnepitoisia ongelmia, tekstin laatu kärsii. Yrittänyttä ei silti laiteta.   On nimittäin ilmiselvän hyödyllistä purkaa juuri niitä vaikeimpia tuntojaan tekstimuotoon.
Eilen oli numerologisesti mielenkiintoinen päivä, 22.8.11 - sanokaa minua hulluksi, mutta pidän hirveästi symboliikan makustelemisesta, ja numerologia on yksi osa tätä harrastustani. ;> 22 ja 11 ovat molemmat mestarilukuja, kun taas 8 .. no, en muista, mutta näen siinä kahdeksikon muut merkitykset symbolina. Kahdeksikkohan toimii symbolina mm. ikuisuudelle (infinity),  joskus sakraalichakralle (2. energiakeskus alhaalta päin), ja lisäksi sillä on kristillinen merkitys jota en nyt tarkkaan muista. En löytänyt netistä lähdettä, jossa osoitettaisiin suora yhteys kahdeksikon ja sakraalin välillä, mutta täältä löytyy etsittäessä sanaa "oranssinpunainen" yhteys sakraalin ja kahdeksikon välillä. Erittäin mielenkiintoista muutenkin, että tuon energian häiriintymisen oireet ovat juuri niitä, joista kärsin eniten. Olen ollut siitä hyvin tietoinen jo pitkään, ettei sakraalini ole tasapainossa.. Paitsi nyt on! Hähäää! Numerologinen superpäivä paransi minut kertarysäyksellä! Joo joo! Oikeesti!

Kahdeksikko on edustanut minulle jo pitkään eläväisen tasapainon nautinnollista, keinuvaa liikettä, kuin kahdeksikkoa tekevä, tanssiva lantio. Itse koen yhtyväni ikuisuuteen, ajattomaan tunteeseen mm. silloin, kun koen tasapainoista nautintoa. En osaa selittää sitä tarkemmin, mutta  jännästi kun juuri nyt googlasin, numerologiassa kahdeksikko edustaa myös mm. henkisen ja aineellisen tasapainoa. Luonnollista lienee, että nautintokin kasvaa näiden tasapainottuessa..



http://www.flickr.com/people/kanevsky/

 Vitsi miten hieno maalaus! Olen aivan hulluna tuohon symboliikkaan. Olen yleisesti ottaen niin hulluna symboliikkaan, että ei taida olla paluuta. Se alkoi jo hyvin nuorena, kun aloin tulkita uniani, ja siinä olen muuten ollut aina aika hyvä. En aina osannut pukea sanoiksi, mutta tiesin jollain tapaa mitä unilla oli sanottavaa. Olen aina uskonut taikuuteen ja siihen, että historia on täynnä joskus vakiintuneita, nykyään unohdettuja symboleita, joissa on energiaa. Symbolien kanssa koen todellakin olevani jännän äärellä.

Oli aika, jolloin innostuin symboleista ja samaan aikaan kävin aivan ylikierroksilla ja olin ahdistunut ja stressaantunut. Voi kuvitella, kuinka symbolit joskus kävivät päälle, kun hain jopa paniikinomaisesti vastauksia itseni ulkopuolelta. Symboleita kun on _joka_helevatan_puolella_ , ja ne toistuvat, loogisesti. Call me crazy...

Mutta takaisin eiliseen! Kuinka kutkuttavaa siis on, että kahden mestariluvun välissä on ikuisuuden, tasapainon ja liikkeen symboli. Aineellisen ja henkisen nautinnollinen tanssi idealistisen ja intuitiivisen 11:n, ja rakentavan menestyjän, 22:n välillä. I-HA-NAA! x)

Lisää numerologiasta: x // x

Vaan sellainen se oli kyllä olokin eilen. Ensin kirjoitin vaivaavat tunteeni tänne ylös, jonka jälkeen tuntui, että vapauduin niistä monen päivän ahdingon jälkeen.. Kävin pitkällä kävelyllä ja nukkumaan mennessä rukoilin voimauttavasti pitkästä aikaa. Nyt on taas tällainen kausi sitten! Ilolla otan vastaan, en olekaan aikoihin osannut suhtautua henkisyyteen ilolla. Kuten ehkä vähän paistaa läpi edellisestä. B)

Eipä mulla muuta. Onpa hyvä olo :) vähän tympäsee tietyt jutut, minullahan on kulmakunnan suurin astraalimuna otsassani, olen siitä kovin ylpeä.. heh.. öh.. no joo..  

Kommentit